Sunday, August 30, 2009

Meil on koolis üks armas paarike. Poiss lõpetas 8. klassi ja tüdruk visati poole 10. klassi pealt välja. Tihti nähakse neid väga erinevates kohtades *seda* tegemas - näiteks kooli WCs, linna keskel muruplatsil põõsaste varjus ja nii edasi. Kõik oleks justkui väga tore, aga ma pean ütlema, et ma ei tea mitte ühtegi nii rumalat tüdrukut, kui tema. Juhtusin millalgi tema taga raamatukogus seisma (mida ta üldse seal tegi, pole aimugi) ja see oli see, mida ma kuulsin. Selliseid asju tõesti juhtub ainult meie koolis.
Raamatukoguhoidja: Sul on "Hamlet" tagasi toomata.
Tüdruk: Mis aine õpik see on?
Raamtukoguhoidja: See ei ole õpik. See on raamat. Kohustuslik kirjandus. Kas sa pole seda ise laenutanud siis?
Tüdruk: Ma pole midagi ise laenutanud. A mis aine õpik see ikkagi on? Mul on mingid eeskti keele struktuurid ja "Upstream" aga nagu mis aines see Hamlet veel on?!

No comments:

Post a Comment