Sunday, August 30, 2009

Oh kooliaeg

Kui Britt koolist puudub, siis ma ei saa teda ilma jätta absoluutselt kõigest koolis toimuvast. Ükskord puudus ta nädal aega...

Kallis päevik...

Ehksiis 10 juhtumist, millest ma pean sulle rääkima:

  1. *** haises täna nagu kelder.
  2. Õpetaja oli eile vist täis ja flirtis meie kõigiga ja ütles Fredile: "Igale Äkšõnile järgneb Re-Äkšõn.(Silmad käisid üles-alla) Aktsioonile järgneb reaktsioon!"
  3. Õp: Noh, täna vaatame videosid. (Istub teleka ette nii, et keegi ei näe)
  4. Õpetajal oli täna otsa ees mingi verine ring. Ja siis ta nägi välja nagu hindu ja kõik naersid ta üle. Ja siis minu lauale oli pastakaga soditud: "Ummi on kummimunn, ta sai türaga otsa ette."
  5. Täna gerderoobis: "Oh, ma proovisin ka neid kindaid, hea et ma neid ei ostnud, muidu oleks ühesugused olnud!" (vaatab sõbra kõige tavalisemaid, musti sõrmikuid)
  6. Täna kekas me tegime mingit aafrika tantsu. Õpetaja oli ÜLI ekstaasis. Ja keset muru oli parkett pandud ja seal nad tantsisid. Ja ma ütlesin talle 7 korda, et ta seisab telekal ees ja ta liikus järjest rohkem ette.
  7. Keegi viskas täna suurel vahetunnil kotitäie valgeid helbeid 4. korruselt alla!
  8. *** oli venkus mu pinginaaber ja ei viitsinud midagi teha ja kui õpetaja palus tal škola öelda, siis ta viskas ILGE killu: "škoka škoola." Kõik poisid naersid nii, et silmadest tuli vett välja ja näod olid punased. Ja Kristo ütles täiesti tuima näoga(mis samuti oli tulipunane, pisarad silmas): "Türa, ma saan krambid kohe!"
  9. Selles Brasiilia tantsuvideos (jah, me saime selle päritolu kohta nüüd rohkem teada) mida me kekas teeme on nii, et nagu oleks hulk täiesti võõraid inimesi koos ja näeks esimest korda tantsu, aga kõik sammud on peas. Ja siis see treener kutsub lava keskele mingi lilla kleidiga naise, et ta näitaks nagu oma liigutusi ja kõik oskavad kohe järgi teha.
  10. Tegin arvuti tunnis Durexi lehel suure seksitesti. Rebel. Kuule, püüa ise vastu panna, kui tunnuslause on „Seksi reisile!”
Ps. Pildil SG 5B, kes oli äsja võitnud suitsuprii klasside võistluse. Staaritund Postimehes.

No comments:

Post a Comment