Saturday, August 29, 2009

KAKS BLONDI

Noh räägime emaga sellisest random asjast nagu blondeerimine ja järsku kuulen mingit raginat. Ema arvas, et mingi telefon vms on ja kontrollisin siis enda oma. Minule ei helistatud, aga nägin, et ema teine telefon, mis on minu vana telefon ja milles on minu kontaktid sees, vilgub. Vaatame natuke aega seda telefoni üli segaduses ja ei saa aru mis toimub. Siis näeme et ekraanil on nimi ja taipame (geeniused nagu me oleme) et olen kellelegi kogemata helistanud ja ta on vastu ka võtnud. Okei, kõik oli korras, sest mu ema kõnekaart oli sees ja minu numbrit ei näidanud. Thank god eksole. AGA ei!
Natukese aja pärast helistab sama inimene telefonile tagasi ja ütleb et Te helistasite ja bla-bla ja kõik oleks ikkagi okei, kui mu ema poleks MAAILMA SUURIM LOBAMOKK!
"Jah, et rääkisime Merilyga juustest ja blondeerimisest ja siis ta vist kogemata istus telefoni peale ja siis helistas sulle telefonil peal istudes ja siis olime nagu segaduses, et mis juhtus nagu, ja siis Merily nagu jooksis teisest toast ja siis me nagu saime aru, et see ikka ei olnud see, mis me arvasime, vaid oli hoopis see et helistasime sulle, heh, päris naljakas ikka oli jah, igatahes, nuuh, sauks!"

No comments:

Post a Comment