Saturday, August 29, 2009

Tajalapp vä?

Ma arvan, et mul oli praegu maailma kõige naljakam valeühendus :D:D:D. Jah, ka naljakam kui see, kui keegi võõras helistas ja küsis: "NOH, VANAD KODUS WE" ja ma vastasin "EI, täitsa üksi, hehehehe :D" .

Mingi tüdruk helistas ja ütles nutuse häälega: "Britt, kuule, kas sa saad palun täna minu asemel tööle minna, palun, Suveniiri, saaksid seal hakkama või? Palun, Tiiu karjus mu peale ja viskas mu välja ja ta on pahane, palun kas sa saaksid?" Siis ma olin mingi... "Umm kes sa oled?" :D Ja ta ütles "Anneliis", ja ma mõtlesin et aa, see meie lasteaia Anneliis, kes ilmub kord 3 aasta jooksul välja ja iga kord on teenet vaja, kuigi me vahepeal ei räägi sõnagi ( eelmine kord oli vaja maja pärast pidu koristada, enne seda telefoniga kellegile helistada sest tal polnd krediiti jne jne jne. ). Ja siis ta ütles: "Sa oled ju Britt, eks?" Ma olin mingi "Jaa..." ja siis ta rääkis edasi ja ma ütlesin et "Misasja?". Siis jäi ta vait ja ütles: " Oled ikka Britt Purjeriist ( ma hästi nime ei kuulnud ) või? " mul oli mingi naerust lämbumas... "EII :D"
Nojah, tema siis... "UPPSSS... "

***

Nüüd tüütab ta mind jälle. Nojah, uus aasta, uued võimalused mind ära kasutada... (tears up)


Anneliis: Tsau Britt, kuule, sa täna kinno "Lunat" tahaksid vaatama minna?
Britt: Kes sa oled?
Anneliis: Anneliis! Tahaksid vä?
tuut-tuut-tuut

No comments:

Post a Comment