Monday, October 5, 2009

Ei jõua kohe homset prantsuse keele tundi ära oodata.
Täna alustasime me tunniga 35 minutit peale tunni algust. Senikaua märkis õpetaja puudujaid ja pobises omaette. Okei, lihtne, istud niisama 35 minutit ja ei tee midagi, aga ei- sa ei tohi selle aja jooksul ühte sõna öelda või saad õpetaja sõimu osaliseks.

Näiteid õpetaja sõimuvalikust:

“Panen rusika kurku sulle!”
“Kes seal on? Tule siia, ma panen sulle kaltsu krae vahele! Ole vait!!!”
“Võtan nüri noa või sae ja tulen kõri kallale.”
"Ma hammustan sul nina otsast ära"
"Ma sõidan sust teerulliga üle"
"Tropp sulle sealt suhu(näitab näpuga kust), sardiin!"
"Ilma ajudeta lihakott."
"Niikui kanal keeraks kahe korra."
"Ma ei ole selliseid jahukotte näind."
"Mõistuseta molluskid."
"Sa oled haige kana!!!"
"Sa oled nagu lahtilöödud mädamuna"

5 comments:

  1. tegelikult on ta VÄGA tore..ja me kõik oleme NII kurvad, et ta enam meile prantsat ei anna. kusjuures mul on kuhugi arvutisse kõik ta ütlused salvestatud ja ma panen need varsti ülesse:D aga edu ja veab teil, sest ta on TÕSISELT lahe õpetaja:)

    ReplyDelete
  2. kahju sel juhul, et ma tema arust väljakannatamatu olen... :D

    ReplyDelete
  3. ISSAND, mul on ka tema ütlusi mitu kaustikutäit. Aga ma mõtlesin, et ta gümnaasiumiga ei mölise. :D

    ReplyDelete
  4. tuleb ka seda ette kahjuks :D

    ReplyDelete
  5. Ütleks, et väga geniaalsed laused. :D

    ReplyDelete