Sunday, July 4, 2010

Emanuelle vir varr

Mul pidi küll selline netivaba nädal olema aga noh läks nii et ma ei suutnud teiega jagamata jätta seda. Nimelt istusin täna hommikul rahulikult Võru maakodus teki all ja vaatasin poolunes saadet "Lusikas". Alguses tundus mulle millegipärast et saate nimi on "Ülo Hoidised" ning see oli see mis algselt mu tähelepanu köitis, aga see selleks. Igatahes. Saade ise on selline, et kaks eesti näitlejat ja üks hoidisevalmistaja või keegi tegid hoidiseid ja iga hoidise tegemise vahepeal võeti reklaamieesmärgil üks toode ja kiideti seda ja juurde mainiti nii muuseas kust see pärit on sellise hästi üllatanud häälega et "Ja see imehea basiilik on orgaaniline ja ma kohe siit sildi pealt loen kus see imeline taim kasvas. Kasvanud on see siis Karula basiilikukasvanduses eesti oma päikse all"

Ühesõnaga. Saade ise väga tore senikaua kuni....
"Võtame nüüd kosutuseks ühe mahla. See on see looduslik 100% mahlasisaldusega greibimahl" mille järel võtab saatejuht Grapetiseri... Grapetiseri...ehk siis 100% viinamarjamahla.
"Mmmm...väga huvitava maitsega" kiidavad kõik kolm saatejuhti selle järel.
http://www3.images.coolspotters.com/photos/47957/grapetiser-profile.jpg

Lõpetuseks aga- liituge kõik ikka kingasõprade kommuuniga orkutis- Molano blahnik.
Molano on nimelt Manolo samaandekas kaksikvend kes originaalsusega ei hiilanud ja tegi ka kingaimpeeriumi nagu Manologi.

Molano blahnik

language: Estonian

owner: (K) (L)

members (25)

No comments:

Post a Comment