Monday, August 23, 2010

Vennad Agnus Dei ja Donanobis-Pacem

Buduaar, buduaar...
Millised on imelikumad nimed, mida keegi kuulnud on?

*Kellegi tütre nimi on Kriset Liset Margaret ja kellegi poja nimi Georg Gregor Gritsai

* Li-Salotte
Käruliis
Trivo ja Niita-Mohiini
KirasEmad Sami
Skayler
Rica Aurelia
Berili
German
Luisa Lotta Lumikki

*Mulle endale meeldiks kui mu poeks saaks nimeks Rebediko, aga kõik peavad seda nii imelikuks. On siis v?


*Üks kõige jubedamaid nimesid, mida olen kuulnud on Miina-Rihanna (Luiza lapsel)
Luiza...

*Tuttava laps Sexteen.
SEXTEEN

*Rio-Steffy

*Velvo (alguses ei suutnud soost aru saada, lõpuks oli tegemist siiski poisiga), Maanius (poiss), Jonn (poiss)

*Minu tuttav pani oma lapse nimeks: Mesike Siv Helemeel!

*Mulle ei meeldi nt sellised nimed nagu mu ema ja tema töökaaslased kutsusid naljaga alguses, kui ei teadnud kumb tuleb Raibet - poisslapse nimi ja Ilge - tüdruklaps siis

*Mina kuulsin, et kuskil keskeesti kandis pandi lapsele nimeks Raju Reede, Reede on siis perekonna nimi.

*Mul endal on nimeks Jacklyn(vanemad panid J.F.Kennedy naise järgi). / Jep, täpselt, Jacklyn ta oligi.../

*Brilljante-Love /Vaadake vähem seebikaid/

*Lee-Matleen, Sheryl, Andra-Ingre, Qahdit, Catlyn, Christopher Thomas, Karl-Merlin (otsustaks äkki ära, kas on poiss või tüdruk?), Edlyn, Arlina, Steissi-Ann, Freydis, Henri Hans Georg, Cärolyn-Angelika, Gelly.

*Aga isa töötaja pani oma poja nimeks Milleenium kuna ta vihkas oma lapse isa ja poiss ise sündis jaanuari alguses aastal 2000

*Tomi Rahula naise täispikk nimi ja samas ka tema õe nimi-Gyrcelea-Ithaka-Maria ja tema õde on siis EGERTHYLEA-RHE-DANOA-IShTAR. Ja nende kolmanda õe nimi on vaid Pirjo-Viktoria. /Oma valik, kas oled Kreeka jumalanna, värav või jogurt /


*Roksett Ma ikka naersin päris korralikult, kui seda nime kuulsin.

*Pisarake

*Nimederaamatus oli tüdrukute nimeks pakutud Okse .. see on küll tõeliselt õudne

*Hans-Ashton, Henn, Jagnar, Klemen, Lemmo, Lenon .

*Dildomar.

*Minu nimi on Titiyo-Mignon ja see on täitsa omapärane

*Mädaleenu ja Rögabert

*Kuulsin, et eksisteerivad õed Liimi ja Kleebi.

*sel nädalavahetusel kuulsin sellist nime nagu Agnus Dei (poisslapsel)

*kaksikud Krent ja Shrek

Ja lõpetuseks üks soovitus buduaari kasutajalt:


Inimene harjub kõigega. Olge palun dolerantsemad.

ROHKEM DOLERANTSUST, RAHVAS!



Järgmisel korral Fallos Diarys: Miks on lapsel junnifoobia?

Ning tänase muusikalise vahepala etendab teile Michael looga Agnus Dei: http://www.youtube.com/watch?v=B2lhR2aBpo0

6 comments:

  1. sellel tityol oli/on ju migni moeblogi vms

    ReplyDelete
  2. Irwo ja Onari on kah ilusad poisslaste nimed.

    ReplyDelete
  3. kaksikud kelli ja kalli, perekonnanimeks pai,
    et siis Kalli Pai;)

    ReplyDelete
  4. Nimede raamatus on poiste nimede all sellised toredad nimed, nagu Noki ja Pekki ;)

    ReplyDelete
  5. Tomi tütre nimi on ka päris omapärane - Agathe Vega.
    Raamatust "Minu Kolumbia" lugesin, et ühes peres sündis viienda lapsena poiss nimega Geimover ja ta jäigi viimaseks lapseks.

    ReplyDelete
  6. Parandaks nime, Kriset Lisette Margareth ja mina, tema õde, Gethel Maria Elisabeth. Ja eks neid omapäraseid nimesi ole veelgi, Vihmapisar, Ingel, või Armas.

    ReplyDelete